piątek, 30 sierpnia 2013

Dzień. 01 # Porabiam

Hejka.

Dzisiaj był dosyć nudny dzień, bo nic takiego nie robiłam.
Miałam za to kupę śmiechu z hótymi wogami.
Było mi smutno, bo mówiły, że mnie nie kochają.
Było mi źle też, dlatego bo nie byłam na This is us...
Kocham 1D, więc jest mi głupio i smutno.
Dostałam dzisiaj również nowy telefon.
Może nie jest nowy, ale jest super!
Jest to Sonny Ericsson Xperia X8!
Oczywiście Werkoss podjarana, no bo jak! 
Musiałam jeszcze sama (na początku) lecieć na pocztę po starter.
Tam nie było. To oczywiste, nieprawdaż?
 Poleciałam do sklepu.
Też nie ma. Hah.
Potem poszłam do domu, a mama kazała mi iśc na przystanek. 
Powiedziałam, że nie pójdę sama, ale też nie wezmę ze sobą sześcioletniej kuzynki. 
No, to moja ciocia się wpieniła i ona ze mną poszła. 
Kupiłyśmy starter, ale...
Mam simlocka.
Super, no nie?  


Nudny dzień. 
Także, to tyle.

Kolorowych snów! 
~Werkoss

3 komentarze:

  1. Uhu
    Ciekawy dzień kochana <33
    Ja nie miałam lepiej :/

    V.<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej cię nie kocham. Buahahaha :D Huta woga! Vegeta xD Itd... a, zapomniałabym: a gdzież nie iść na 1D! Hahaha :D Nie mówiłaś mi nic o nowym telefonie O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja cie kocham Weru ♥ Też bym się jarała gdybym dostała nowy telefon<3 Byłaś już na na filmie o 1D...? Ja nawet dzisiaj nie moge i dlatego mam doła ;(
    Buziaczki!
    // Dynka Verdas

    OdpowiedzUsuń