środa, 28 sierpnia 2013

Szkoła. 01. # Moje zeszyty i słownik.

Siemeczka ziomeczki, to znowu ja.
Dzisiaj pokażę wam moje szkolne zeszyty. Nawet nie są oprawione w okładki, ale co tam.
Leń ze mnie.

















Tak, więc jak widzicie trochę tego jest.
Szczerze, trochę się boję, że z nauką będą problemy.
Ale staram się o tym nie myśleć.
Kochani! Bądźmy dobrej myśli.
Żyjmy chwilą, i pozostawmy przeszłość w zapomnieniu.

Jak pewnie zauważyliście, jest na jednym zjęciu słownik.
Tak, to prawda. Będę się uczyła języka włoskiego. Jest on moją pasją.
Zawsze będąc na lecji angielskiego, myślałam o innych krajach.
A Włochy - są państwem, które posiada przede wszystkim dobre wina. 
Teraz powiem też trochę o miastach.
Rzym - stolica Włoch. Posiada zabytkowe Koloseum.  
Mediolan - światowa stolica mody.
Neapol - miejsce, w którym urodził się Rugerro Pasquarelli.*



* Rugerro Pasquarelli - jest to wokalista i aktor. Wygrał VI edycję włoskiego X - Factor, tym samym otwerając sobie wrota do kariery. Specjalnie na potrzeby roli w serialu, nauczył się hiszpańskiego.
 
Tyle kochani.

Mam nadzieję, że to co napisałam ma sens i w ogóle. 

Kocham was,
buziaczki!

~Werkoss

2 komentarze:

  1. Co za zdjęcia! Miszczu! xD Śłotka mała Fejkoś! Fajny post. Jak sobie nie będziesz radzić z nauką... to ja ci pomogę tak, że będziesz sobie radziła jeszcze mniej!
    Foxia *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty ty ja mam wszystkie takie same zeszyty Foch -_-
    :D

    OdpowiedzUsuń