sobota, 31 sierpnia 2013

Dzień 02. # Spełnienie

Witam, witam.

Dziś ponownie wam opiszę mój dzień.
Otóż, zacznijmy od początku.
Oczywiście wstałam rano, umyłam głowę, i tak zleciał czas na nic nie robieniu. 
Po obiedzie, a miałam spaghetti, zagrałam sobie na kompie.
Panda i Foxia grały w IMVU*, a ja pobierałam sobie dodatki, bo naszła mnie ochota na grę w Simsy. 
Nawet nie wiecie, ile było śmiechu.
Najbardziej uśmiałam się z Pandy i jej wyimagowanego dzieciństwa. 
Do teraz mam łzy szczęścia w oczach.


No dobra, a teraz na poważnie.
Postanowiłam zrobić serię pt. Pytania i odpowiedzi. Chyba wiecie na czym, to polega.
Zadajecie pytania (nie ma limitu) odnośnie mojej osoby.
Capisco?**
Mam nadzieję. 


Jak widzicie dzisiejszy dzień był nudny.
Miał też swoje plusy.
Udało mi się ogarnąć mojego FANPAGE'A  oraz nagrać odcinek z gry.
Jakiej?
Dowiecie się, gdy odwiedzicie mnie na YOUTUB'IE.


No i jak pewnie zauważyliście, coraz bliżej do roku szkolnego!
Nawet nie wiecie, jaka jestem podekscytowana, tym wydarzeniem!
Idę pierwszy raz, do tak dużej szkoły, i szczerze trochę się boję. 
Cóż! Mama obiecała, że uda się ze mną na rozpoczęcie.
Oby nie narobiła mi wstydu pierwszego dnia...


 * IMVU - jest to gra symulacyjna. Ogólnie jest dla dorosłych, ale fajnie jest w nią polamić ze znajomymi,
**  Capisco - Rozumiesz? [po włosku]
No, więc, ja się żegnam.

Adios! 
~Werkoss 

3 komentarze:

  1. Nie weronika tomasz to brzydka cegła nie czytajcie jej nigdy nie napisze żadnego posta bo ponta i ona to dwie pindzie nie są męskie więc papa

    OdpowiedzUsuń
  2. ostałaś nominowana do LBA.
    Szczegóły na moim blogu:
    http://lovely-glamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń